گل و گیاه منتخب

گل و گیاه

گل و گیاه منتخب

گل و گیاه

گیاه خانگی آگلونما صورتی

سلام دوستان عزیزم من امروز برای خرید چند گیاه آپارتمانی به گلخانه منتخب رفتم و با توجه به اطلاعاتی که به من دادند از بین چند گیاه آپارتمانی در نهایت تصمیم به خرید آگلونما صورتی گرفتم،  دلیلشم اینکه هم مراقبت و نگهداری ازش ساده است، هم ظاهری بسیار زیبا دارد وهم  یکی از بهترین گیاهان برای پاکسازی هوای آلوده منزل است. 



در رابطه با نور محیط ، اگر نور محیط کم باشد برگ ها خیلی کشیده و دراز شوند، اگر نور محیط کم باشد برگ ها حالت افتادگی پیدا میکنند پس این گیاه را در محلی قرار دهید که نور متوسطی داشته باشد و در تابستان هفته ای دو بار و در زمستان هفته ای یکبار آبیاری کافی است . 

من چون تصمیم به خرید گلدان هم داشتم از بین گدان های موجود چند گلدان سرامیکی بسیار زیبا از گلخانه منتخب خریداری کردم که میتوانید تصاویر و اطلاعاتش را در صفحه لینک شده مطالعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.